S-a aflat cât costă o singură secundă de reclamă la Survivor România 2022. În schimbul unei sume considerabile, veți primi câteva difuzări și nu neapărat în prime-time.
Oferta de difuzare spot TV este vastă și variată. În primă fază, trebuie identificat mesajul publicitar și cui anume i se adresează, dar și canalul TV unde se regăsește publicul țintă pentru reclama dumneavoastră. Tarifele percepute de televiziuni pentru difuzarea de reclame diferă de la un post TV la altul în raport cu audiența fiecăruia.
Tariful este ajutat în funcție de audiența preconizată pe un anumit interval orar în raport cu conținutul difuzat atunci: principalul grupaj de știri, premiera unui film, o emisiune politică sau de divertisment. Costul mai este influențat și de durata în secunde a reclamei, precum și de așezarea acesteia în grupajul publicitar.
Valoarea totală a unei campanii poate fi negociată în funcție de durata și amploarea acesteia. Cu cât numărul de difuzări este mai mare într-o singură zi și cu cât campania durează mai multe zile, cu atât costul unitar per difuzare poate fi mai mic.
Bugetul minimum acceptat de televiziunea PRO TV este de circa 30.000 de euro. În schimbul acestei sume, primiți câteva difuzări și nu neapărat în prime-time.